Рівні навчальних досягнень
|
Бали
|
Критерії навчальних досягнень
учнів
|
І. Початковий
|
1
|
Учень може назвати одну-дві події, дати,
історичні постаті чи історико-географічні об’єкти.
|
|
2
|
Учень називає декілька подій,
дат, історичних постатей
або історико-географічних об’єктів;
вибирає правильний варіант відповіді на рівні «так - ні»; має загальне
уявлення про лічбу часу в історії.
|
|
3
|
Учень може двома-трьома простими реченнями розповісти про історичну подію
чи постать; впізнати її за описом;
співвіднести рік зі століттям, століття -
з тисячоліттям ; має загальне
уявлення про історичну карту.
|
ІІ. Середній
|
4
|
Учень може репродуктивно відтворити невелику частину навчального
матеріалу теми, пояснюючи історичні
терміни, подані у тексті підручника, називаючи одну-дві основні дати; показуючи на карті історико-географічний об’єкт.
|
|
5
|
Учень з допомогою вчителя може відтворити основний зміст навчальної теми,
визначати окремі ознаки історичних понять, називати основні дати; показувати на історичній карті основні місця подій.
|
|
6
|
Учень може
самостійно відтворювати фактичний
матеріал теми, давати стислу характеристику історичній постаті, встановлювати послідовність подій;
користуватись за допомогою вчителя
наочними та текстовими джерелами історичної інформації.
|
ІІІ. Достатній
|
7
|
Учень послідовно і
логічно відтворює навчальний матеріал
теми, виявляє розуміння історичної термінології, характеризує події (причини,
наслідки, значення), виокремлює деякі ознаки явищ та процесів; «читає»
історичні карти з допомогою їх легенди; використовує історичні документи як джерело знань.
|
|
8
|
Учень володіє навчальним матеріалом і використовує знання за аналогією,
дає правильне визначення історичних понять, аналізує описані історичні факти,
порівнює однорідні історичні явища, визначає
причинно-наслідкові зв’язки між ними, встановлює синхронність подій у
межах теми; дає словесний опис історичних об’єктів, використовуючи легенду
карти.
|
|
9
|
Учень вільно оперує
навчальним матеріалом, узагальнює
окремі факти і формулює нескладні висновки, обґрунтовуючи їх
конкретними фактами; дає
порівняльну характеристику історичних явищ, самостійно
встановлює причинно-наслідкові зв’язки; синхронізує події у межах курсу, аналізує зміст історичної карти.
|
ІV. Високий
|
10
|
Учень
використовує набуті знання для
вирішення нової навчальної проблеми; виявляє розуміння історичних процесів;
робить аргументовані висновки, спираючись на широку джерельну базу; рецензує
відповіді учнів; співставляє і
систематизує дані історичних карт;
синхронізує події вітчизняної та
всесвітньої історії.
|
|
11
|
Учень володіє
глибокими знаннями, може вільно та аргументовано висловлювати власні судження, аналізувати історичну
інформацію, співвідносити історичні процеси з періодом на основі наукової
періодизації історії.
|
|
12
|
Учень у повному обсязі
опанував програмовий матеріал, що дає йому змогу відповідно до вікових
особливостей презентувати власну
інтерпретацію історичних явищ.
|
вторник, 12 января 2016 г.
Критерії навчальних досягнень учнів
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий